4 galda spēles, kurām jābūt katrā ģimenē

galda spēles internetāTāpat kā mūzikā ir dziesmas, kuras vajadzētu zināt ikvienam, ir arī galda spēles, kurām būtu jāatrodas katras ģimenes krātuvītē. Tās var izmantot gan kopīgās tuvinieku pulcēšanās reizēs, gan arī tumšajos rudens vakaros, lai ienestu mājoklī smieklus, prieku un pozitīvas emocijas.

Atceries, ka mūsdienās galda spēles internetā iespējams iegādāties daudz vienkāršāk un ātrāk, apskatot pieejamo sortimentu un izvēloties tīkamākās spēles.

  1. “Alias”

Šī visā pasaulē pazīstamā vārdu spēle ir iekarojusi ne tikai daudzas ģimenes, bet arī kolēģu un draugu kompānijas. Ja Tu vēl nezini, kā to spēlē – ir vairākas komandas, katrā pa diviem spēlētājiem. Pēc kārtas katram no pāra dalībniekiem tiek dots ierobežots laiks, lai izskaidrotu katru uz izvilktās kartītes minēto vārdu, to nepieminot. Cik vārdu atminēti, par tik soļiem pāra figūriņa pavirzās spēles laukumā uz priekšu.

  1. “Domino”

Šī ir klasiska spēle, kas pasaulē pazīstama jau sen. Tā ne tikai uzlabos matemātikas prasmes, bet arī koncentrēšanās spējas un uzlabos reakcijas ātrumu dažādās situācijās.

  1. “Monopols”

Šī leģendārā spēle joprojām ir pazīstama un iecienīta visā pasaulē. Dažkārt spēlētāji tik ļoti tajā iedziļinās, ka pat sastrīdas par īpašumu pirkšanu un pārdošanu. Grūti iedomāties kādu, kas vēl nebūtu dzirdējis par “Monopolu”, taču, ja Tu vēlies to iepazīt tuvāk, tad varam Tev pastāstīt, ka spēles mērķis ir vienkāršs – kļūt bagātam.

Vairāki spēlētāji virzās uz apli pa spēles laukumu. Sākumā katram no viņiem tiek iedota noteikta naudas summa, kuru laika gaitā palielina, pērkot īpašumus, izmantojot tā īpašumtiesības un pildot dažādus uzdevumus. Taču, protams, naudu arī iespējams zaudēt. Uzvar tas, kas kļuvis par bagātāko spēlētāju.

  1. “Riču-raču”

Šī ir galda spēļu klasika. Spēle notiek uz laukuma, kur katrs no dalībniekiem met metamo kauliņu un dodas ar savu figūriņu uz priekšu, ar mērķi – sasniegt savu drošības mājiņu.

Katram spēlētājam ir četras figūriņas, kas tur jānogādā. Taču, ja, ejot pa laukumu, pretinieks nokļūst uz tā paša lauciņa, kur stāv Tava figūriņa, Tev jāatgriežas sākuma pozīcijā. Uzvar tas, kuram visas četras figūriņas nonākušas drošības mājiņā.